Witaj!

Poniżej znajduje się regulamin sklepu, proszę zapoznaj się z nim dokładnie, kupując tutaj akceptujesz jego warunki :)


ZAKUPY

1. Składanie zamówień na stronie sklepu Wigu wigu wiguu jest możliwe po wcześniejszej rejestracji, gdzie podaje się poprawne i kompletne dane osobowe, które są niezbędne w procesie realizacji zamówienia.

2. W każdym momencie Klient ma możliwość zmiany lub usunięcia swoich danych osobowych.

3. Rejestracja jest darmowa i nie zobowiązuje do zakupów.

4. Składając zamówienie na stronie Klient zobowiązuje się do zapłaty oraz akceptuje wszystkie punkty regulaminu.

5. Po dokonaniu zakupu klient otrzyma maila potwierdzającego złożenie zamówienia, w którym zawarte będą informacje dotyczące płatności oraz wysyłki.

6. Klient ma prawo do wprowadzenia zmian w zamówieniu lub do jego anulowania wysyłając wiadomość e-mail: poczta@wiguwiguwiguu.pl  do momentu wysłania towaru.

7. Podane ceny są cenami brutto i nie zawierają kosztów przesyłki.


PŁATNOŚCI

Termin płatności za zakupione przedmioty wynosi 10dni od dokonania zakupu. W przypadku braku wpłaty w tym terminie zamówienie zostanie anulowane.
Do każdego zamówienia dołączony jest rachunek lub faktura.

1. Sklep umożliwia następujące formy płatności

1.1 Przelew bankowy lub wpłata na rachunek bankowy sprzedawcy, w tytule przelewu należy umieścić: imię i nazwisko Klienta oraz numer zamówienia.

Dane do przelewu:
WIGU WIGU WIGUU DOROTA KĘDZIERSKA
Os. B. Chrobrego 12A / 61
60-681 Poznań
(mBank) Nr konta:22 1140 2004 0000 3702 6968 3292

Przelew z zagranicy:
Nr konta: PL 22 1140 2004 0000 3702 6968 3292
Kod BIC Swift mBank: BREXPLPWMBK

1.2 Przelew za pośrednictwem serwisu PayPal (należy doliczyć prowizję 4% od ceny zamówienia) www.paypal.me/wiguwiguwiguu - proszę o kontakt mailowy, przed zakupem, w celu ustalenia szczegółów!

1.3 Pobranie za pośrednictwem Poczty Polskiej


KOSZTY PRZESŁYKI

Wszystkie rodzaje przesyłek posiadają numer do śledzenia, można go znaleźć w szczegółach zamówienia.
Poniższe ceny dotyczą tylko przesyłek na terenie Polski, w przypadku wysyłki za granicę prosimy o kontakt mailowy w celu ustalenia indywidualnej ceny.

1. Przesyłka jest darmowa* w przypadku przedpłaty na konto i jest to paczka pocztowa ekonomiczna.
Maksymalny termin doręczenia: 3dni robocze + dzień nadania

*jedynie w przypadku zakupu samych wig capów/spinek przesyłka nie jest darmowa (przy jednoczesnym zakupie wig capów/spinek wraz z innym produktem przesyłka pozostanie darmowa)

2. Paczka pocztowa priorytetowa – 2zł
Maksymalny termin doręczenia: 1dzień roboczy + dzień nadania lub w przypadku mniejszych miejscowości 2dni robocze + dzień nadania.

3. Paczka pocztowa pobraniowa 24h – 19zł
Maksymalny termin doręczenia: 24h + dzień nadania lub w przypadku mniejszych miejscowości 48h + dzień nadania.

4. Paczka pocztowa pobraniowa 48h – 21,50zł
Maksymalny termin doręczenia: 48h + dzień nadania lub w przypadku mniejszych miejscowości 78h+ dzień nadania.

5. Paczka ekonomiczna - 5zł (przy zakupie wig capa lub/i spinki) lub DARMOWA w przypadku jednoczesnego zakupu wiga i wig capa (lub/i spinki), opcja zmieni się w darmową dopiero po przejściu do ostatniego kroku transakcji.
Maksymalny termin doręczenia: 3dni robocze + dzień nadania.

6. List polecony ekonomiczny - od 5zł do 10zł w zależności od wagi.
Maksymalny termin doręczenia: 3dni robocze + dzień nadania
Opcja ta jest dostępna jedynie przy zakupie wig capów lub spinek.


PRZESYŁKA

W przypadku przedpłaty na konto - paczki są nadawane w tym samym dniu, w którym zostanie zaksięgowany przelew lub maksymalnie na następny dzień roboczy.
To samo dotyczy przesyłek pobraniowych.


ZWROT TOWARU

1. Zgodnie z obowiązującym prawem, konsumentom, którzy zakupili dowolny produkt na stronie sklepu przysługuje możliwość zwrotu (odstąpienia od umowy sprzedaży) bez
podania przyczyny w ciągu 14 dni od dnia otrzymania towaru.

2. Wraz ze zwróconym towarem należy przesłać wypełniony formularz zwrotu oraz rachunek.

3. Towar musi być odesłany niezwłocznie, nie później niż 14dni od dnia w którym Klient poinformował sklep o odstąpieniu od umowy.
Klient ponosi bezpośrednie koszty zwrotu towaru.

4. Zwroty produktów będą akceptowane tylko w przypadku jeśli zwracany towar nie będzie nosić śladów użytkowania, które przekraczają zwykły zarząd rzeczą.
Dodatkowo w przypadku peruk nie mogą one mieć zdjętego plastikowego zabezpieczenia, które uniemożliwia założenie peruki.

5. Zwracany towar należy odesłać na adres:
WIGU WIGU WIGUU DOROTA KĘDZIERSKA
Os. B. Chrobrego 12A / 61
60-681 Poznań

Sklep nie przyjmuje żadnych przesyłek odsyłanych za pobraniem.

6. W przypadku uznania zwrotu klient otrzyma pełen zwrot pieniędzy w ciągu 14dni od otrzymania przez Sklep zwróconego towaru.
Zwracany koszt przesyłki odpowiada najtańszej opcji dostawy dostępnej w sklepie dla danego towaru.
Zwrotu płatności dokonamy przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały użyte przez Klienta w pierwotnej transakcji, chyba że Klient wyraźnie zgodził się na inne rozwiązanie.


REKLAMACJA

1. Zgodnie z obowiązującym prawem, każdemu konsumentowi będącemu klientem sklepu, przysługuje prawo do reklamacji zakupionego towaru.

2. Klient ma prawo do złożenia reklamacji w przypadku, gdy zostanie stwierdzona wada stanowiąca niezgodności towaru z umową, stwierdzone zostaną wady fabrycznych
powstałych z winy sklepu lub uszkodzenia mechaniczne powstałe w trakcie transportu.

3. Reklamacji nie podlega naturalne zużycie produktu, wynikające z jego zwykłego użytkowania, jak i również uszkodzenia w wyniku nieprawidłowego użytkowania oraz
oczyszczania produktów.

4. Przed dokonaniem zwrotu w celu reklamacji, prosimy o maila informującego o tym zamiarze na adres poczta@wiguwiguwiguu.pl w którym zawarte będą informacje o przyczynie reklamacji oraz jaka rzecz jest reklamowana.

5. Zwracany towar należy odesłać na adres:

WIGU WIGU WIGUU DOROTA KĘDZIERSKA
Os. B. Chrobrego 12A / 61
60-681 Poznań

Sklep nie przyjmuje żadnych przesyłek odsyłanych za pobraniem.
Koszty przesyłki zwracanego towaru pokrywa klient.

6.  Reklamacje rozpatrywane są indywidualnie do 14 dni od daty otrzymania przez Sklep przesyłki z reklamowanym towarem.

7. W przypadku uznania reklamacji, zgodnie  z żądaniem kupującego, towar  uszkodzony zostanie wymieniony na nowy, a jeśli będzie to już niemożliwe (na
przykład z powodu wyczerpania zapasów towaru), Sklep zwróci Klientowi koszty uznanej reklamacji w zakresie wymaganym przez obowiązujące przepisy.

----------------------------------------------------------------------------------------------
Zgodnie z ustawą z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych (Dz.U.Nr 24,poz.83), jakiekolwiek korzystanie z treści oraz zdjęć zamieszczonych na
stronie (kopiowanie, drukowanie, rozpowszechnianie) bez pisemnej zgody właściciela jest zabronione.
----------------------------------------------------------------------------------------------